söndag 24 maj 2009

Tratt av!

Hejsan!

Idag var en trevlig dag för Nemo det var stora tratt av-tagar dagen ;) Han blev som en valp igen *LOL* Jösses vad han skuttade på morogn promisen inte lätt att hålla honom lugn.

Igår kom Marie och Dan för att hämta hem "Thenisen" det blidde rätt så tomt ska erkännas, hon har charmat hela familjen Heidi och Mamma inkluderat ;) Nemo var väl inte så imponerad från början för då var hon en snusktant som gjorde allt för att försöka sätta på honom...... Men nu i slutet så hade de riktigt bildat flock :) Hon är så välkommen igen!

På kvällskvisten åkte vi till gänget på svartskatan och hejja på Emilia *sötungen* och på fladdermus bebisarna. Fy sjutton vilka gobitar!! Har aldrig sett sådana små mallevalpar innan och jag kan lungt säga att jag gärna tar hem hela gänget :) Jag blev kär........ Prinsessan stackarn hade nästan tissorna i backen......

När vi var ute på svartskatan så ringde pappa, han undrade om jag trodde han skulle åka på akuten!? Å då är han sjuk kan jag säga, han får man inte in till doktorn i första taget...... Det blev ambulans och sova på akuten!! Nu är han hemma igen *skönt* och han kommer som planerat till helgen! *kul*

Inga kommentarer: