torsdag 28 maj 2009

Hej!

Hallojsan!

Sov som en stock på morgonen, skönt med sovmorgon. Det stormade så in i bomben så grejorna vi hde på gården hade farit åt alla möjliga håll, tack Linda som plockade ihop de *tumme upp*

Prommade med grabbsen och de fick springa lösa. Inga som helst problem utan de vill bara leka :) Skönt med så signalsäkra hundar måste jag säga. De fann varandra på en gång utan problem!

Joxade på inne sydde bland annat en gardin (det du mammsen ;) ) Men trådskrället tog slut precis innan jag blev klar så jag måste inhandla mera tråd så jag antar det blir lite sprättande *suck*

Tränade lite klicker med grabbsen också, Iwo tyckte det var skoj med godisautomaten matte *LOL* Har kommit på att stackars Iwo måste jag nog börja kalla nåt annat. Hundarna har jobbigt med namnen Nemo och Iwo, de fastnar liksom på O:na....... Nån som har nåt bra förslag?

Ps: Brännda micropopcorn luktar urk!

Natti natti

1 kommentar:

Anonym sa...

kanon! att du sydde gardiner .....MEN det jag undrar är har du kvar symaskinen*asg*D

Dina köksgardiner väntar på att hängas upp och likaså dina dynor för att inte säga dina snygga tapeter till fondväggen. Säg till så kommer de susande till mörön.
kram mamma