tisdag 26 maj 2009

Plask i baljan bara

Hej!




Natten med Iwo har gått kanoners :) Båda grabbarna sköter sig exemplariskt och det här är risk för att det blir blogghundsvarning, Big tajms *LOL* Inget gruff alls utan de verkar ha funnit varandra jättefint. Nu märker man hur Nemo verkligen har saknat sin Maximus.....

Det enda med Iwo är att han inte haft riktigt ro med att bajsa, stress måntro?

Idag har jag varit på pontushallen och varit feg, jag är ju verkligen en fegis *suck och stön* Inte vågade jag hoppa från 5 meters plattan med flytväst, det slutade med att jag skuttade i från 1 meters svikten ;) Sedan simma till livbåten och vända den *tungt* klättra upp i den och så ut på andra sidan. Sedan simma 25 meter och livrädda en docka från botten, det var lungt :)

Nu måste jag äta lite för jag hann ju bara vara hem en sväng och ta en promm med grabbsen innan jag åkte iväg igen *LOL*

Igår när Mia var på besök hade vi påhälsning av Helge åxå.......



Kram kram

8 kommentarer:

Åsa gåsa sa...

Äh du är inte feg, du är bara lite äljest haha. Nä du vännen, du e bäst med eller utan 5 meters trampolinen!! Helge, jösses jag trodde det var Rosario som var på väg till Bumbi (på det första kortet) men det visade sig att han lånat fladdermus öronen av Prinsessan:) Det blir fint det här med grabbsen, han har fått ett kanon hem hos er. Kramiz på er

Linda Kiwi,Nio & Royal sa...

Hejsan
Va skönt att det går fint men pojkarna men vi hade ju å andra sidan inte trott nå annat :)
Japps jag får komma och visa Iwo hur man blir ficktjuv *ler*
Det får plats en B i min bil på fre :)

Kramizar från ulltottarna

Anonym sa...

Hej på er! Va kul att ni har tagit hem Iwo, han verkar vara en riktigt trevlig kille! Vi ses kanske till helgen på tävlingarna?

// Maria, Athos & Hasse

Kargalandets Etty sa...

Hej hopp!

Jag är fortfarande skakis... Hade nog inte hoppat om jag inte såg att du tog på dig flytvästen. Kul att det går bra med Iwo! Nu längtar jag till sommaren och vår husvagnssemester på två veckor. Hurra vad mysigt det kommer att bli!

Kram

Anderssons Hund & Fritid sa...

Inte trodde jag heller att det skulle bli nå probs med Iwo, det där fixar ni plättlätt.

Jo, Frippe han är tokig och man får skratta mycket som alltid. Nog hade vi kul alltid när vi tränade... Kommer aldrig att glömma när jag och Linda satt mitt på E-parkeringen på små pallar och fikade kaffe å bullar i värsta snöovädret - så dyker det upp en bil och personerna i bilen lyfte inte ens på ena ögonbrynet utan frågar bara om vi ska träna länge *asg*

Ulrika Holma sa...

Hej
Vilken stilig kille =) Såklart det går bra för er med hundarna, vad annars ;)
Kram kram/ Ulrika

Anna sa...

Vilket fin bild på grabbarna! Snart är dem 3 stycken :)

Kram

Anonym sa...

Nämen! =O) vad härligt! OCh vad skönt att Nemo får en kompis igen. Kan förstå att han saknat Max. Jag ser ju bara på Gaija hur hon trivs med sin bästis zena.

Håller tummarna med att Iwo och ni trivs med varandra. Tror att han ahr ett toppenhem hos er! Och man är inte alls galen som har tre hundar. Jag vet dom som har ännu fler hundar. Hahaha! ;O)

Har ni vägarna förbi så sväng förbi oss här i Jävrebyn. Tänk at både ni coh vi blev bybor? =O)

*kramar från oss, Fägnellarna*