måndag 11 maj 2009

11 maj 2009

Hejsan!

Var uppe med tuppen i morse, men det är ju inte så konstig när man lagt sig 21..... men jag var så trött i mössan igår så vad ska man göra? Kämpade ju ända tills det inte gick längre.



Athena är ju här på kollo hos oss och hon är en riktig matsökare....... Å hon äter till och med jord!? Konstig jycke. *asg* Man får hämta henne då och då för hon hittar ätbara (läs icke ätbara) saker överallt. Man tycker ju man ska ha lärt sig när man är 10 år. Hon försöker sätta på Nemo nästan hela tiden, har fått säga åt henne för stackars Nemo tjuter för hon slänger tassarna hårt runt om honom. Man får slita lös henne???? Jag som trodde Nemo var den som skulle vara påträngande men så är inte fallet, vi måste istället rädda pojkvaskern från tanten *asg*



Nemo och Björn agerade PT idag och släpade mig och Athena några vändor upp och ner i måttsundsbacken. Aj aj aj vad det tog på mina stackars ben, måste nog inhandla nya ;) Men Grabbarnas plågning av matte ger resultat, har minskat i måtten så nu kan jag ha mina älskade haglöfs byxor igen *TJOHOOOOO*


Har haft ett intressant samtal idag :)

6 kommentarer:

Anna sa...

Lika bra att du tränar på att ha en liten tok som hittar "ärbara" saker överallt. Kram :-)

Kargalandets Etty sa...

Kämpa på i backarna! Jo, jag hänger på... Ring bara innan annars vet du ju hur snurrig jag kan bli. Vill du så följer jag på allt. Skruttan längtar efter Grålle!

Kram G-stadsborna

Camilla sa...

Låter ju inte bra att Nemo är utsatt för en massa snusk, han kommer nog att få mardrömmar och kvarstående men. Låt honom jag lite katter så han kommer över det :-D

Anderssons Hund & Fritid sa...

Vi bara aktiverar oss lite mellan agilitypassen *asg*

Hos er händer det verkligen saker, blir trött bara jag läser din blogg :-) Ring, ring bara du slog en signal, å-å ring ring tystnaden är så total...eller nåt...

Anonym sa...

A ... va trevligt med norrläng på besök !! Pite jodå ...där ha jag allt varit ett par ggr så vackert

Men letade som en galning för att läsa om dina dogs vov vov
va di kommer ifrån ja du vet de där

återkommer många många ggr till

Helena o Enduros Black Jaja

Anonym sa...

Aha .... Jag har bara träffat Anna o hennes prinsessa en gång på MT
men det ska bli verkligen kul att få lära känna dem lite mer på lägret !

Förstår att du väntar den kombinationen verkar bli kanon !!
Jag följer oxå utveckligen med Accsa o alla småttingar som bär på just nu !!
Då håller jag verkligen tummarna stenhårt för dig o din lilla 4 benta kille.

Helena o Enduros Black Jaja