tisdag 13 januari 2009

Trött, tröttare och toker!

Trots man är världens mest underbaraste Nemo så kan man ju bara inte se klok ut hela tiden??

Tjaba tjena hallå! Idag är det en seg dag, jag har knappt orkat ta mig för någonting alls...... All packning vi hade med oss norrut är ännu kvar i väskorna....... "Det är Chill" som man vissst säger nu för tiden *asg* Har verkligen gått å blivit gammal *fniss* Har varit här utanför och busat med toknisse nummer ett, vi har busat lite lydnadsmoment och han var taggad till tusen :) Skojigt värre med en laddad jycke! Nu ligger han å znarkar sött tillsammans med husse i nya favvorummet....... där det ska in en platt TV tydligen! Sorry Per, jag har förvridit tankarna på honom *asg* Det där med projektor verkar ha försvunnit *LOL*

Har fått brev från kommunen om datorn vi köpte genom de, måste vara vår sämsta affär för nu ska det höjas igen. Förstår inte hur man får ändra på redan gjorda avtal?? Måste läsa igen och se om jag har förstått det hela rätt.

Sedan har vi fått brev från skattemyndigheten om vårt hus, det är något som hade med deklarationen att göra men där är då taxeringsvärdet alldeles tokigt! Måste kontakta våran AJ på banken.... I know nothing, I'm fråm barcelona eller not.......

Tack och hej Leverpastej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjo!
Pär hälsar att platt-tv är ett
KOMPLEMENT till projektorn.....
vet inte vad han menar :o)
Hoppas ni har det bra i nya huset.
Här är allt sig likt, den ena ulltotten tokigare än den andre :o)

Hoppas vi ses snart
Kramar från oss i V-ås

Kargalandets Etty sa...

Hej o hoj i stugan!

Vi måste ha en date, anmälningarna till sommarens Tjh-skola skall vara inne innan dem 15 februari och det är många varv den skall gå innan!

Plinga mig! Nästa vecka är jag i Umeå...

Kramizar Carin

Anderssons Hund & Fritid sa...

-12 å du klagar, nu har vi lite varmare bara -30,6. Det var så kallt i morse att jag faktiskt drog på mig en mössa :-)