söndag 4 januari 2009

Ännu mera förkyld........

Å minsann fått höra att det är Carina som skickat mig förkylningen över datorn för om hon är förkyld ska hon minsann inte vara ensam!???? Vad f*n........ Hon ska få igen, vänta bara tills jag har vinterkräksjukan!!

Snart är det jobbet som gäller och vi ska iväg och handla ute på storheden, känner mig inte så laddad att gå å snörvla bland folk men det blir säkert skojsigt ändå :)

Har kört lite lydnad med Nemo inne i "träningsrummet" Fokuserar nu på krypet, position och fjärren! Å så måste jag göra klart mina mål.... hålelr på att dela upp de så jag tror jag kommer kunna ge ut de i bokform *asg*

Har ju glömt att jag inte grattat Evis/Henry och Camilla/Per

Eva-Lena och Henry de blev herr och fru Yesin den 23/12 och Camilla och Per har gått å förlovat sig!



GRATTIS PÅ ER!

1 kommentar:

Anderssons Hund & Fritid sa...

Ja, varför ska bara jag vara sjuk???
Jag vill också ha ett träningsrum, fy vad fuskigt.