torsdag 22 januari 2009

Sen sist






























Ibland undrar man vem som sitter och bestämmer hur ens liv ska vara.... Den som bestämmer verkar jag ha gjort riktigt illa för vi är i ett stim av jäkelskap just nu :(

Igår blev mamma inlagd på SUS för att de hittat något i hennes lunga som visade sig vara en tumör!!! De vet ännu inte vilken sort det är men prover är tagna och vi kan bara hålla tummarna! Blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

Annars så har jag fått hjälp med x-tra ljusen till svarta faran!!! TACK TACK TACK och ja! du är medskyldig när jag nu kan blända folk på pin kiv ;)

Nemo han har dejtat Elvah och Wilja och han tyckte minsann det var lite äckligt med ulltottsbrudar (vet inte om han har fått men för livet efter ulltottslägret och bo 1 vecka med Kiwi *asg*), han passade på att pinka i Åsas stall å på hennes hö den dumma nöten......

Jag har börjat "på nytt jobb" kan man säga *LOL* Jag ska nu även vara på ytterligare ett dagcenter och det känns jätteskoj :) Alla är jätte trevliga på "nya jobbet" och jag ser fram emot att få en massa nya erfarenheter som jag kan stoppa i min påse.

Imorgon kommer "Nissen" som ska installera vår parabol *tjohooo* Gissa en som ska vara klistrad framför TV......

JAG ÄLSKAR DIG MAMMA!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller mina tummar för din mamma!
Kramar i massor!!!!

Linda Kiwi,Nio & Royal sa...

Hälsa "mamzi" så mkt från oss,
Kramar å ses när jag återkommer från Lappland så ska banne mig kalendern fram ;)

Anonym sa...

Hej!
Ni har då en turkurva som pekar neråt....nu har ni fått er beskärda del kan man tycka!!Det vänder med att mamma inte har någon läskig sjukdom :o)

Ha det gott
Kramar från oss i v-ås

Kargalandets Etty sa...

Livet är inte alltid rättvis! Men det är i de svåra stunderna vännerna står vid ens sida! Många kramar från oss i Gammelstad!