torsdag 8 januari 2009

Mätt och belåten



Hejsan svejsan!

Sitter här och slösurfar lite grann, är mat ti magen efter hemmagjord pizza och 3-veckorssallad *mums* Äsch inte därför jag tänkte skriva...... Igår när vi kom hem så var det inte riktigt läge att ha Nemo lös på gården :) Björn hämtade mig och vi tittade på ängen på sidan av vårt hus och där var VÄRSTA flocken med renar. Jag tror inte jag har sett så många renar på en gång och jag har ändå varit på renskiljning (hur det nu stavas) Nemo som dagen till ära fick vara kopplad såg hyfsat förvånad ut, sedan började han yla!!! Fick säga åt honom att vara tyst och så satte renflocken värsta farten, jösses vad det lät när de sprang! Nu märks det att man bor på landet!

Hej på er!

2 kommentarer:

Linda Kiwi,Nio & Royal sa...

Hejja Nemo ylar Kiwi & Nio ;)
Vilket underbart kort på Max, han var den abslout vackraste och snällast hund som fanns.
Ha nu riktigt skoj och avslappnat ute i lappmarken & kör försiktigt. När ni kommer hem får vi ta tag i träningen och även umgås med Arvid ;)
Pözz på nosen

Plingelan sa...

Hej svejs! har länkat till er från min blogg, som jag dessvärre inte alltid uppdaterar... Hoppas ni har det gott och trivs på landet! det gör jag, skulle aldrig kunna sätta mig i en lägenhet i stan igen...
kramar från ingela orka och jaxza och ebba