lördag 17 januari 2009

Dagen idag........

Tjenixen-pixen!

Huuu vad jag är mätt, lagade korvsoppa till middag och fasiken vad gott det var :) Jag har blivit världsmästare på klimp, det du mamsen *LOL*

Idag har Nemo dejtat Etty-petty-päron...... om man tycker att Nemo går på bumbibärssaft så är det inget mot lilla Etty *LOL* VIlka härliga valpar det hade blivit av de två! De studsade runt för fullt här ute och sprang lite med Björn innan det blev kaffe och surr inne. Linda kom också förbi så det blidde ännu mera kaffe, min mage klagar lite *fniss*

Igår tränade jag sakta med Nemos skogspinne som retning, det gick hyfsat bra faktiskt. Jag måste ta tag i det ordentligt för snart har ju vintern hunnit förbi!

Nä nu ska jag mysa i soffan med världens bästa Björn och se på en film

tjingeling

2 kommentarer:

Linda Kiwi,Nio & Royal sa...

Tack för fikat.
Japp nu är vinerns snart slut, dax för planering känns de som, vi måste träffas nån dag och synkronisera våra kalendrar:)
Nog vore de väl attans om vi inte får till de va????
Saknar strukturen i hade för nått år sen,vill återgå ögonaböj *ler*
Kram till er alla tre :)

Kargalandets Etty sa...

Etty petty päron tackar och bockar för sin date med Grålle polle och att för hon fick smaska ben. Snazzade sött hela kvällen och drömde nog att hon sprang mer... i alla fall sprang benen i sömnen! Matte tackar för fika och surr! Huset var jätte fint... Kunde faktiskt tänka mig att bo så där, OM det inte hade varti så förbannat mörkt på nätterna!

Kramizzar