lördag 3 januari 2009

Förkylningen är ett faktum!!


Jahapps!

Det satte igång igår på eftermiddagen och på kvällen var jag riktigt ynklig :( Ont i knän och nacke, hostig och snuvig..... Det är väl klart varför missa en förkylning? Det är väl onödigt!! Å jag som snart är långledig, det är väl just därför. Hade planerat in en massa skidåkning. Har laddat med c-vitamin och treo och så har jag tagit med mig voltaren så jag kan smörja på mina ömmande leder.

Ikväll ska vi mumsa fläskfiöé och potatisgratäng *mums* Å förhoppningsvis få till våran parabol efter stormen så vi kan se TV igen. Nä nu iväg till jobbet!


Kram på er

1 kommentar:

Linda Kiwi,Nio & Royal sa...

Krya på dig vännen:9
Här tror jag att förkylning e på G men jag försöker ignorera den så bra det går.....
Ont i nacken, snorig, trött allmänt slö
Kramizar