fredag 23 januari 2009

Fredag

Å jag har legat i soffan framför TV'n HELA kvällen :) Vi har fått vår parabol installerad så nu ser vi också TV. Min TV abstinens har varit rätt hård, så pass svår att jag sett lite TV på nätet :) Nu har vi iallafall typ en miljard kanaler så nu borde jag ju vara nöjd. När vi väl har TV brukar jag ju inte kolla så speciellt mycket, men jösses vad man vill kolla när man inte kan *fniss*

Idag har grabbsen varit ut på skidor i nån timme, de var hyfsat slut när de kom hem! Bra jobbat! Själv blir jag helt slut när jag går upp för trappan :) Ska bli skönt när kroppen blir van att leva på så här lite kcal för då åker mina nya skate skidor fram *tjohoo*

Trevlig helg på er :)


//LIE

3 kommentarer:

Anonym sa...

När ska vi ta en date, vilken dag passar er?? Kram och jag är så stolt över dig & dina ungdomsfasoner. Kramiz

Linda Kiwi,Nio & Royal sa...

Hej
Nu e man tebax i byn redo för nya äventyr och utmaningar ;)
Måste ses snart ;) Kram jam

Anonym sa...

Åh hå det var jag som skrev haha// Häxan