måndag 12 januari 2009

I'm a rockstar

Tja!

Nu har jag nyss spelat guitar hero för första gången i mitt liv *asg* Jag var inte särskilt bra men det var så kul! ! Det lär bli många fighter mot min älskade sambo framöver *LOL* Tur man är som en tonåring i skallen!

Vi har varit hos farmor och farfar med pappsen. Härligt väder men jag avstod skidturerna, jag kände mig snuvig så pappa, Björn och Nemo for på lååååånga turer. Tur man inte hängde med, jag hade gått å dött!

Där har vi ätit MASSVIS (som vanligt) hela tiden...... och så har vi fått ta det lungt. Det är skönt vara där för man har inte så mycket måsten att göra, även om farmor gör sitt bästa att försöka att allt är så himla bråttom. Undrar vad det är för något som gör att allt måste vara klart så fort för de gamla.!? Om man tar middagen t ex så ska den helst vara klar vid frukost (ok lite överdrift nu) och stå klar på spisen på varmhållning!? Vad är det som är så bra med det? Nåväl det är roligt vara där i allafall.

Har fått nya skidor av pappa, så nu jäklars ska det gå undan i skidspåren. Vi var in till GVE igår och hämtade de nypreppade och fina :)

VI ska förresten få inneboende ett tag, Heidi och Viggo ska bo här ett tag! Få se hur det går *LOL*

Kram kram

Förresten!

GRATTIS TILL LINDA SOM FYLLT 25 (ungefär)
;)
Pözz!

1 kommentar:

Linda Kiwi,Nio & Royal sa...

Välkommen hem vännerna ! Hoppas ni haft det riktigt lugn och härligt uppe i lappland, här arbetas de nu men fortfarande ostig och snorig som en valp;)

Krmaiz från en som väntar med kalendern i högsta hugg

L m flock