fredag 30 januari 2009

Grattis till mig själv!


Jag har jättebra "tajming" Förra året vid min födelsedag så åt jag xtravaganzapulver och nu äter jag cambridgepulver :) Ingen tårta för mig så jag gör vanlig hemmagjord gräddtårta för det tycker jag INTE om *fniss* Men sockerkakan jag nyss tagit ur ugnen luktar nå så förbaskat gott *mums* Fast parisaren som B åt häromdagen luktade godare ;)

Jag misade att jag fyllde år idag när jag la schema så jag min nöt jobbar kväll idag, smart!! Så jag har "kalas" imorgon för de som känner sig manande, jobabr till 16 så efter 17 är det bara till att klampa in :)

Tjingeling!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kommer, var så säker... Jag kan ju dricka vitaminbrus med dig & smaka på tårtan det vill bläckfisken göra:)
Syns i morgon och Grattis till bästaste vännen

Kargalandets Etty sa...

Grattis själv tant Annelie... tyvärr utan bil, men nästa vecka har vi ju två igen! Hoppas dagen blir bra och att du får en massa paket! Tänder ett ljus till dig och Super-Max i kväll!

Skruttan längtar till nästa date med Grålle!

KRAMIZZZAR

Anderssons Hund & Fritid sa...

Grattis från oss alla.

Linda Kiwi,Nio & Royal sa...

Hipp hipp hurra för världens bästaste du :)
Vi kommer farandes påkvällskvisten efter jobbet och hoppas att du e vaken då *ler*
Tonvis med kramar å pözzar på nosen från Linda & ulltottas ligan

Anonym sa...

Blev bjuden på en jättehärlig stor tårta och massvis av goda bakverk av födelseflickan, som själv satt och drack c-vitamin. Många kramar.