måndag 26 januari 2009

Helt otroligt!

Hu vad sliten man kan bli utav en skidtur... men det är väl för att man ligger under 500 kcal/dygn. Nya skidorna funkade bra :) Vilken tur!

Vi tänkte vi inte kunde svika trenden för B och Nemo har ju varit på tur på fredag och lördag å en dag vila är alldeles nog *fniss* Fast nu tog vi då inte lika lång tur som de brukar vara på!

Idag kom fodax leveransen å det var väl en himla tur att vi var så snabba så vi fick vårt foder för han hade visst med sig för lite. Med hem följde även en påse öron :) Nu ska han väl börja lyssna bättre *fniss* Fast B tycker kanske det är jag som behöver större lurar!

Hade medarbetarsamtal med chefen idag, verkar som om jag sköter mig, det är ju tur ;)

kram kram

1 kommentar:

Anderssons Hund & Fritid sa...

Nog kan jag komma och bygga gärdsgård så länge du gräver groparna :-)

Älgj*larna stängde in mig i gästrummet nu på eftermiddagen, de käkade av dörrkransen så jag kunde inte gå in...