måndag 16 februari 2009

Utmanad av Anna

Bäst jag lyder - hade lite halvt om halvt glömt bort utmaningen men nu sablar... här kommer bilden

ta den 6: e bilden från den 6:e mappen i mina bilder och publicera i bloggen. Sedan ska man utmana 6st vänner också! Jag utmanar alla som känner sig manade :)

På bilden är jag och världens bästa Maximus på väg ut i Måttsund för att spåra, en av de saker som Max älskade mest i världen och vilken stjärna han var på det. Maken till arbetsmaskin finns nog inte om man snackar skogsarbete!! Det är inte för inte han hade ett arbetstecken med en skogsmaskin på ;) En liten stund efter att fotot togs så började det att snöa!??

Vill ni se Annas bild ska ni kika in på Högostas sida Där kan ni även spana på Accsa och Varg som vi förhoppningsvis kommer ha en liten hanvalp efter :)

kram kram på er alla

Å jag Camilla i morgon ska jag uppdatera på "vampörsidan" jag lovar :)

Inga kommentarer: