torsdag 26 februari 2009

En helt vanlig torsdag


Hej alla monsterdiggare!

Nu har så årets bokrea börjat och jag förstår varför de på Morgon zoo pratade om att den eventuellt skulle läggas ner.... Den är ju värdelös, står stackars människor och köar mitt i natten för att handla de där böckerna ??? Man kan ju undra, i så fall är det riktigt synd om de :(

Pratade med mamsen idag och hon har nyss gjort färdigt et t "jobb" jag håller tummarna för att det kommer gå vägen men av vad jag såg så borde det inte finnas några tveksamheter och särskilt inte om det blir rättning i de där papprena......

Pappa han har haft semester idag och ska ha det även i morgon, jag frågade varför då och han undrade nog om jag bodde under en sten eller nåt, ja vad tusan jag bor ju ute i "byn" jag har inte koll *asg* Det var ju stafetterna på skidVM. Han har med hjälp av B införskaffat sig en platt TV så han verkligen kan njuta :)

Idag har jag dejtat hästarna och de var riktiga monster ;) *fniss* Hur snälla som helst och jag är inte det minsta orolig. Det enda som det här med att vara "hästvakt" komemr ställa till med är jag rädd är att jag åter igen blir sugen på häst *suck* Jag har varken tid eller pengar till det, måste nog råna en bank i så fall!

I morrn så är det planeringsdag med jobbet och sedan så ska vi besöka teatern för en föreställning, kan bli skojigt tror jag nog. I helgen har jag inte några som helst problem med vad jag ska göra.... den spenderas nämligen på jobbet.... skojigt värre eller nåt!

Avslutar dagens inlägg med att säga
HÄRLIGT JOBBAT MALIN!! JAG ÄR JÄTTE IMPONERAD

4 kommentarer:

Anonym sa...

Rosario som cowboy häst "asg" däremot skulle han säkert sträcka ut sig i soffan och glo på tv. Han är som Helge i serien.....
Bli sugen, när jag kommer tillbaka från södra sverige så ska du få köra med mig. Jag tänkte om jag skumpar ordentligt i rockarden så kanske bläckfisken kommer ut tidigare. Kram och tusen tusen tack på förhand

P.s Stefan och jag som är nattugglor väntar på Björns uppfinning i bokform haha

Anonym sa...

puÅåå va härligt att vara hästvakt!
Jag håller mig undar från hästar för att slippa bli sugen på en...
Kan du inte lägga ut lite bilder på kusarna i bloggen.
Ha det så bra!

Kram på dig :-)

(Ps inget löp i sikte ännu, kommer hålla dig uppdaterad Ds)

Anonym sa...

Tack ska du ha! Du gör det så bra på ditt sätt du!

Anonym sa...

Tack, för att du håller tummarna, när jag höll på med dukumenten fixck jag en "flashback" hur det var att skriva examensarbetet till kandidatexamen. "huvva". När jag såg din lilla ponny började jag tänka på dig och Heidi när ni var små. Alla "my little ponny" med slottet finns i nostalgilådan i förrådet. Du försova dig?!!! nu är det dags med lite semester och sova ut lite grand tror jag. kramiz mamzi