måndag 9 februari 2009

skotta snö.......

Hallojsan!

Ja jag har ju inte skottat speciellt mycket snö men det har däremot Björn och Nemo pysslat med :) Det har inte snöat lite under helgen det har formligen öst ner :) Nemo han jagar snön man skottar allt vad han orkar ut i djupsnön bara så han har plumsat som tusan i helgen så fys har han lugnt fått! Jag har shoppat mig en liten pall så vi kan öva bakdelskontroll så det har vi pysslat med samt att vi tränat lite targetstick. Det kom han då ihåg, fast jag vet ingen schäfer som ska tugga så förbannat, han fick pyttesmå godisar och lilla "gourmen" Nemo måste ju njuta av varje liten smakmolekyl innan han kan svälja *fniss* jag som bara vill träna vidare!

Nåväl nu ska jag smyga vidare ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!

Jasså det är här du e Nemo/ kram Yaho

Anonym sa...

Fan... den där bilden var faktiskt lik!

Anderssons Hund & Fritid sa...

Haxzo-storlek på godisarna?
Skotta...där fick ni, inte bara jag som ska behöva skotta så in i norden mycket.

Kargalandets Etty sa...

Låt nu Grålle njuta av godiset! Måste nog komma och kolla på er bakbensträning. Skruttan skulle nog behöva en sådan träning...

Anonym sa...

funkade inte den röda lådan?
Jag tror att ni är helt igensnöade där borta i skogen. aldrig hemma eller på nätet nuförtiden.....träna träna
kramiz
MU