onsdag 4 februari 2009

jaja jag lyder ;)

Hej!

Nu har jag t om fått sms att jag måste uppdatera så jag får väl allt göra det :)

Idag fick jag en liten present av Björn, det var ett trådlöst headset till xperia'n.... tror det är en liten pik :) Han tycker att jag alltid pratar i tfn när jag kör bil och det kan nog ligga nåt i det *L*

Min födelsedagspresent jag ska få av Björn har inte kommit ännu, jag vet inte varför men wii fit är av någon anledning slut överallt..... Hmm inte annat göra än vänta! Jag som ville börja studsa *asg*

På min födelsedag (eller då jobbade jag ju kväll men dagen efter) kom en massa härliga gäster och firade med mig, jag drack c-vitamin och alla andra åt tårta :) Det gick jättebra, inte det minsta sugen för jag gjorde hemmagjord gräddtårta *blä*

Har lyckats med bedriften att tappa tanklocket!? Duktigt va? De stack iväg på E4:an, hoppas ingen fick den i skallen. Det ledde till den saftiga notan av 870:- *tjohoo*

Har shoppat "fluff" skor också, stövlar man inte kan ha om det är kallt typ, man ska bara "spänna sig" i de om man är på stan typ, så de lär ju inte bli utslitna *asg*

I söndags var det premiär för mig och Nemo och norrbottninsk skyddsträning. VI har inte kört något sedan sommaren och han var lite fundersam! Han blev störd av att det var i ridhus och att snygg-guddan körde samtidigt lite högre upp i hallen. Nåväl lite mer nötande och kanske in med lite ilska så blir det nog bättre. Måste inhandla mig en skyddsärm, Åsa varifrån skulle jag köpa en?

Igår var det träff med bruksteamet och vi diskuterade hej villt! Större delen av gänget stannade kvar och körde hund men jag och Linda åkte hem till byn. Jag fryste så förbaskat så det blev date med Arvid, dvs min bastuande!

Idag så har jag och Nemo börjat med pallen, som ska vara bra när man ska lära hunden att "stjärta in". Han vet nu att man ska upp på pallen med 2 tassar, nu ska jag bara få honom att börja gå runt också. Det går så snabbt med klicker *L* Måste inhandla en ny pall för den här vill vicka, han har redan prickat mina tår.

Har bestämt mig att "gretzkys" första lärdom ska bli pallen *LOL*

tjing tjing

ps: Å blir det skydd i morrn?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du lyder...Jepp det blir skydd i morgon. Tro inte att lillebror ska komma undan så lätt. Och när jag har puppilurisar ska jag jaga er ändå haha. Det är bara att använda min ärm så mycket ni vill. Vad är annars vänner till för, ska sms:a Tomas & se om han kommer i morgon. Nu ska jag gå och göra en fruktsallad att ta med i natt samt en god bok för sticka går inte när händerna bara domnarbort. Många kramar från C-vitamin kompisen

Anonym sa...

vad är wii fit ...är det något som vi kan ha kul med. Jag hade jätteroligt åt dig och systeryster när ni spelade gitarr och hade bildat rockband, ni var ju kanonduktiga.

Tack så mycket, Åsa! Det är de vackraste sockar jag någonsin sett och gissa om de är varm och skön. De ska minsann bara användas i sängen.

Anonym sa...

Tack Björn
Vi är rädd om henne eller hur?
kramizar åt er!