tisdag 24 februari 2009

Magen knorrar

Hejsan!

Det här inlägget ska väl kanske vara på Vampörsidan men nu får det bli här.......

Har visst ätit cement verkar det som så nu har jag slurpat i mig linfröolja *uäck* och så har jag slurpat i mig ett glas movicol så nu har jag centrifug i min mage. Jösses det stämmer det där med ska man bli fin får man lida pin *suck*

I morrn ska jag dejta Åsa-gåsas hästar, ska bli spännande, jag kanske blir hästmat *fniss* Nä det ska nog gå fint! Har hört det ska bli finväder *hoppas* Men jag är ju ledig så jag antar att det är snöstorm.

Träff med bruksteamet på kvällskvisten är det också, skoj, hoppas bara att vi inte har så mycket att avhandla så vi är igång halva natten igen ;)

Tjingeling på er, nu blir det nog ett till avsnitt av 24:a

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vad kul att du skriver :D Ja det är en låååång väntan, men jag är van!! :/ Nu får vi hoppas på det bästa :) Jag har alltid sån otur... :( Men nu ska vi tänka positivt!

Kramar

Anderssons Hund & Fritid sa...

Hua, linfröolja... :-( Bara inse att jag inte kan det där med viktminskning...