tisdag 10 februari 2009

slöare än slöast!?

Jag vill bara ligga i soffan och se på en massa avsnitt av 24:a *asg* Helst med en påse praliner ;) Men det blir inget av det. Jag känner mig så slö så jag tar mig inte för någonting just nu...... Ska man skylla det på "ungdomsfasonerna" (alltså äta cambridgepulver) eller på att jag bara helt enkelt är slö??? Vem vet :)

Jag och Nemo ska snart kursa på F21 igen, så kuuuul!!! Vi ska gå KU - vinter! Vi ska testa påvisningsövningar på skidor (kan ju bli spännande, eller *not*) signalövning med snöskor, transport på skoterkälke, vindsök med skoter och spårning på is/packad snö. Så jag vet vad jag pysslar med 20-22 februari *häftigt* Nä nu ska jag och Nemo klicka vidare :)

Få se om det blir träff med bruksteamet i morrn :)

Tjingeling

4 kommentarer:

Kargalandets Etty sa...

Hej Nemo!

Matte säger att hon kan komma och hämta din matte på fredag, för teorin. Vi fick inte åka med då - dessutom har hon inte skaffat en bur till SAABEN!

Kramizzzar Etty

Anonym sa...

Du är utmanad... se i min blogg.
:-D

Anonym sa...

Hej hej!
Ganska så lite snö här, mest is. Saknar vintern men är ändå glad över att man kan spåra och köra sök. Liiiite splittrad med andra ord...;)
Synd att det inte bidde en liten puppis nu...hoppas att det går bättre nästa gång.

Ha det bra & kram på er!

Maria W sa...

Tack för en trevlig och pratfylld träff igår!

Provade att dressera älgarna (skrämma för bilar) lite genom att kommendera Iro till skall med öppen ruta - men de verkar ju obildbara..

// Älgmagneten