onsdag 25 februari 2009

Ingen dejt med hästarna

Hejsan svejsan!

Blidde ingen dejt med hästarna idag, vet inte riktigt vad som hände :( Nåväl sånt är väl livet......

Magen är i full gång nu, lite väl igång........ BLev ingen träff med bruksgruppen för jag var övertygad att jag fått magsjuka *uäck* Nu verkar det har lugnat ner sig tack och lov.

Idag har det varit underbart väder så jag och Nemo passade på att träna lite på förmiddan' när solen lyste så härligt. Vi plumsade omkring i djupsnön, eller vi gjorde de tinte! Nemo han plumsade, jösses vad vi har snö :) Kasta en pinne och han pinnar efter, himla bra för muskelbyggandet. Tränade massor med saktagående och jag verkligen HATAR det där j-la sakta...... Nu sätter jag honom på tåget så får han åka till Anna & Gnista på läger *L* Inne körde vi sedan pallen där vi har börjat traska runt den samt på targetplatta i form av vårt blåa lilla hjärta och han komemr ihåg det med :) Duktig grabb......

På måndag blir det djursjukvård på F21, ska bli spännande...... jycken ska med så Nemo lär bli omplåstrad :)

Nu en stund i soffan innan sängen kallar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er, kul med ny blog! Jo visst var det trevlig i ridhusest i söndags? Kvinnor Kan (+ Jesper) :) Tråkigt med helgjobb, men ni får dyka upp nästa gång istället! Ha dé!

// Maria & Grabbarna