fredag 6 februari 2009

En liten grabb på besök

Halloj!

Är lite slut i planeten för jag har spelat spel som aldrig förr, vissa med modifierade regler *asg* VIggo älskar spel och han ville bara spela fler och fler. Heidi kom med Viggo igår kväll och han har sovit över för syster yster har jobbat idag. Han har sovit som en stock hela natten efter lite småvändor på toa och dricka lite igår kväll. Klockan 8 kom han in till mig och sa att "moster nu är det morgon för det är ljust ute" tur det inte var sommar *asg*

Vi har fixat lunch, fikat lite kakor (inte jag då) och så dagens roligaste om man frågar Viggo, vi har fysat Nemo med sparken. Tjoo vad det gick eller som Viggo sa det går så fort så jag ser inte vart vi är *asg* Nåväl riktigt så fort gick det väl INTE.......

Nu spelar Viggo och Björne Wii för allt vad tygen håller.........

tjing tjing

ps: ett stort tack för att Linda hämtade B med sixten :) Pözz på dig vännen!

4 kommentarer:

Linda Kiwi,Nio & Royal sa...

Du & Nemo e utmanad, kolla min blogg ;)
Pözz till er alla

Anderssons Hund & Fritid sa...

Jo, det är en skitkul grej jag ska göra men jag ska vänta med att berätta tills det är offentligt på en annan sida först... Jag hörde att det var pissigt väder där nere med massor av snö och kallt.

Haha, min verifieringstext är som en ny upplaga av Superman - Supercarina, Carell. Lite långsökt kanske men ni vet ju Jor'el eller hur fasikens det nu stavas.

Kargalandets Etty sa...

Hej hopp i galopp! Nu är jag less på kylan! Tycker super synd om alla som håller på att kovertera till fjärrvärme! Måste vara kallt den dagen installationenen pågår! Jag är glad att vi har pelletskaminerna när de kommer på måndag! Papprena är skickade till FHTE så vi får väl se igen då! Själv måste jag ligga på er kursledare angående avtalet!

Kramili kram

Anonym sa...

Här trodde jag att din sida var nerlagd... åsså hittar jag dig på nätet ändå.
Ska genast ändra i våra länkar, så jag kan hålla koll på dig :-D.
Hoppas allt är bra!
Kramar från Dalarnas snöiga skogar!