tisdag 17 februari 2009

Rapport från trötter

Hejsan!

Igår började då Kiwans temp att förändras och jag var ju liksom bjuden på pyjamas party så jag packade väskan med varma kläder och mina ulliga sockar (tänkte man måste ju passa in bland alla ulltottar) i min pumaväska för att bege mig hem till hovets domäner.

Kom svischande lite efter 18 för här skulle inte missas en sekund av valpningen!

Vi kunde ta det lungt ett tag, tempen svischade lite upp och ner och Åsa-gåsa han i lugn och ro ansluta sig till "ulltottsmorskorna" Vi var vaken ganska långt in på småtimmarna och tog oss en liiiiten tuppis innn Kiwan satte fart.

Eller fart och fart ;) Det var typ 1 timme mellan valparna och jag gissar det är ett gäng gremlins som kom ut *asg* Små och hela verkar de vara och mer info om de kommer på Kiwis hemmis senare. Tänk vad allt ligger naturligt för en hund! Å jag har minsann hjälpt en rackare till världen :) Det är fränt.

Tack för att jag fick vara delaktig i den här mysiga upplevelsen. Kiwan var en duktig brud och höll rumpan riktigt ren och fin ;) Lycka till med hela gänget ULLTOTTAR!! Det blir till att träna franska för de som skall hämta hem de, ska bli skojigt följa de i valplådan. Lägger ut lite bilder när jag väl kommit mig hem!

Å är ni inte impade!? Jag höll mig minsann vaken tillsammans med mina vampyrkompisar :) Har snarkat en stund här på soffan hos Mamma och Rune, ska snart hämta Björn och så förbi Druggen för att hämta hem mitt Wii-fit som jag fick i födelsedagspresent av världens bästa B. Men ärligt talat tror jag nog INTE det blir till att träna på den idag, är alldeles för trötter i luvan!

Imorgon skall jag jobba x-tra på ett "halvnytt" ställe, kan nog bli riktigt skojigt!

Tjingeling

2 kommentarer:

Linda Kiwi,Nio & Royal sa...

Kiwan och matte sänder en stor KRAM till dig som var med när dom 7 underverken kom till världen ;)
Å ja jag är IMPAD av att du var vaken ;)
Älskar dig!!!

ps. hör av er när Dr Björn opererat klart ds

Anonym sa...

Du kan snart klassas in i vampyrgänget, men du måste först klara av att vara vaken i en bil en hel natt först:) Ögonen går i kors, sen har vi världens bästa Storebror på vår bänk i köket. Vi är lite stolta över att få låna han en stund & Börje och han går alldelens utmärkt ihop. Kram på er