måndag 1 december 2008

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Jösses så in i bomben skojigt!! Har spelat tennis för allt vad tygen håller på vårt Wii...... Nemo är lite upprörd, vi viftar så in i bomben med armarna så snart sitter han nog i en *asg* Tur man inte har prinsessan här när man spelar ;)



Annars då!? Här joxas med jordvärmen men inte med så full fart jag hade önskat! De sölar så in i bomben så det blir nog aldrig klart, återkommer med mera rapport om det när det väl är klart men vi har fått riva typ hela hallen å så har jag slagit i skallen där så jag har gått med hjärnskakning halvt om halvt..... men det är kanske inte så mycket som kan skadas *asg*

Har hunnit vara på IKEA, tvingade med mig Linda en morgon! Jag fick ett il :) *TACK FÖR DET VÄNNEN* Skulle shoppa hem databord men som alltid på det stället så finns aldrig det man hade tänkt ta med sig hem. Kom hem med bordsskivorna och mamma & Rune som for iväg helgen efter fick med sig benbockar (tyvärr inte i den färg vi ville ha men det får nog allt gå) Har inhandlat lite grejs som behövs till internet anslutningen så vi får göra iordning datarummet.

Nej nu måste jag nog ta en match till!

Allvarligt talat så måste man nog passa sig för att spela Wii med Åsa, man är så fysisk i det här spelet så man ligger nog risigt till med handkontollen *fniss*

Pözz på er

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ok när jag kommer hem från Elstockholmia ska jag komma och ta en match. Men det är väl bäst att jag spelar mot dig eller Björn för blir det Stefan så får han eller jag gå hem för att svalka av oss. Men låter ni mig vinna utan att jag märker det så kan jag nog hålla humöret uppe-)))) Till helgen ska det shoppas, man vet aldrig det kanske kommer en tomte till Lillebror från Prinsessan.....

Kram från oss alla, även från bläckfisken i magen som börjar kännas

Kargalandets Etty sa...

Hej hopp i skogen....!
Här i Stan är det kallt, men julgranen är installerad - doftar härligt - och inspekterad av Skruttan. Pumlor är farliga, i alla fall Husses jättepumla som hänger i fönstret! Den måste man morra åt, kanske Nemo vill komma och hjälpa till att skälla ut den? Dags för festen tycker Skruttan, men matte har fullt upp. Vi kanske kan ta den i samband med mattes inte fira födelsedag! Matte är igen utan bil, så vi kanske inte hinner träna, vi hör av oss annars ses vi i helgen!

Gårdsromantik sa...

Visst är Wii kul - sen gör man ju av med massor av kalorier!

Hälsningar Maud

Linda Kiwi,Nio & Royal sa...

Hejsan

Nä nu ska vi inte sätta ut bilder på Marg Simpson inte hahahahaha
Hoppas ni hade en kanon helg på Golf garden.
Älskar er Kramix från alla oss