lördag 6 december 2008


Hejsan svejsan!

Nu har jag bestämt mig för att det är dags att jag blir så där lite halv vuxen *asg* Så jag har shoppat glögg som aldrig förr som vi sippar på :)
Vi började med Blossa 03 (vi har köpt en packe med 5 små blossa glögg i, lite skojigt prova olika) som "har en smak av pomerans, citrus och kryddnejlika i en elegant stil med avvägd sötma" Det var gott med pepparkaka till! Måste handla lite ädelost till kakorna.

Har shoppat julgransmatta, julgransfot och pumloroch så harjag fått ett gäng pumlor så nu är det bara granen som saknas......

Idag har jag och världens bästa Nemo kursat påF21. Upp i ottan och hämta Carin/Etty som har en strejkande bat-mobil och så iväg till flottiljen. Vi började med frulle och sedan delades vi in i två gäng (instruktörer - hundförare) Vi började med hårda spår *skojigt* och fortsatte med rutsök. Så jäkla skojigt! Johan och Staffan är bara så toppenbra! Imorgon är det dags för fortsättning.

Nåväl ska nog skutta i lopplådan nu, ska vara i G-stad 06.00 för att hämta brudarna!!

Trevlig 2:a advent på er
Jösses vad fort det går

pözz på er


Inga kommentarer: