onsdag 31 december 2008

Här ska det visst storma!!

God morgon!

Här kring norrlandskusten är det viss tänkt att det ska storma rejält idag! SMHI har gått ut med en klass 3 varning. På SMHI´s sida kan man läsa följande beskrivning av en klass 3 storm "Mycket extremt väder väntas som kan innebära stor fara för allmänheten och mycket stora störningar i viktiga samhällsfunktioner. Allmänheten uppmanas att följa upp ny information på Internet, radio eller TV." Skulle egentligen på stan med Linda idag men jag ställde in, känner inte att jag vill färdas kring vägarna i onödan idag när det eventuellt kommer storm.

Igår kväll fryste jag som attan så vi värmde bastun, så otroligt skönt det är att ha en basstu :) Och på kvällskvisten fick hela familjen sig ett fys pass, Jag sparkade, Björn och Nemo sprang. Tror jag hade det jobbigast, tar nog löparskorna nästa gång. Har nu läst ut andra boken i milleniumtriologin, jösses vad bra de är - har redan börjat med sista....... Hejja Lisbet Salander, nu tar vi skurkarna *asg*

Å så har jag en massa funderingar men de behåller jag för mig själv ;)

Pözz åt de som är värda det

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är den suverän millenium-triologin?! Vad har du för hemliga funderingar?? Nu blev jag ju dödligt nyfiken! :) Håll i hatten i stormen...

Puss // C

Anonym sa...

Visst är hon super Lisbeth Sallander, man måste sträck läsa dem............./Å