fredag 26 december 2008




Hejsan svejsan igen!


VI fick ett jätteskojigt spel i julklapp som testades av testpatrullen (jag, Björn och pappsen) igår och av mig får den iallafall mer än godkänt. Det heter Retro och alla frågor rör sig inom olika tidsepoker (50-, 60-, 70-, 80- och 90-talet). Dessutom ska man göra topplistor på de mest varierande ämnesområdena som "bästa glassarna", "bästa filmkyssen" eller "coolaste farkosterna". Pappa vann och hörrni alla i vampyrgänget, snart har jag kvalat in ;) Jag var vaken till 00.45 och spelade spel trots att jag steg upp 06.00 i morse *fniss*


Pappa, Björn och Nemo tog sig en tur på skidorna igår som jag berättade. De hade skidrat till Björns föräldrar i Ersnäs, det som är fränast är att Nemo inte ens hade på sig något halsband..... Skönt ha en hund som man itne behöver ha hökögon på hela tiden, han är för härlig.

Snart är det nytt år igen, jösses vad tiden går, tur man slutat fylla! Annat är det med Linda som strax blir * PIP*, jösses nu blev det visst censur !!

kraaaaaaaaaaaaaaaam

2 kommentarer:

Linda Kiwi,Nio & Royal sa...

Hej hopp!!!
JA nu är det verkligen censur *ler*
Låter som ett skoj spel, måste jag ju testa och grattis till inträdesprovet till Vampyrgänget ;)
Blir det shopping i morgon eller???
I kväll blir det filmtajm här i stugan.
Kramizar från oss

Anonym sa...

Haha Du kommer aldrig ífrån oss på din födelsedag. Vi ska fira dig natten lång & konsumenttesta dig ifall du platsar in:) Shoppa ordentligt, jag spar mina pengar då jag sover bort alla affärers rea. Tur för mig!! Många kramar från Vampyrgänget