söndag 21 december 2008

Grannnen förlåt menar granen är på plats!


Hallojsan!

Nu är granen inne i stugan ;) Så himla kuligt med en riktig gran men den såg mindre ut innan den kom in i huset *oops* Vi fick modifiera den lite grann. Jag har fått köpstopp på julsaker, det låter nästan som när jag vill shoppa hundgrejs *LOL*

Idag åkte Mammsen och Runing till London/Florida/kryssning i 3 veckor de rackarna.... så fuskigt!! Så skönt det skulle vara med värme.

Linda och Lena de är på väg hemåt från Le France efter en lyckad resa vad vi vet just nu, det är bara hålla tummarna för ett gäng internationella Ulltottar......

Annars har det varit mycket shoppande av julklappar, tänk så skojigt det kan vara :) Det är roligt att komma på skojsiga grejor att ge bort! Jag älskar att reta Björn med paketen, han säger att han inte är nyfiken *pyttsan*

Snön var på väg att smälta bort men nu har det kommit lite igen! Knepigt väder är det ena dagen -20 andra +3, halt som fanken blir det och det är nog dags göra slag i sak och inhandla broddar. Ska nog inhandla mig en skidväst också tror jag.

Nu ska jag mumsa tacopaj!

Tjingeling och ta hand om er

Inga kommentarer: