tisdag 23 december 2008

Dan före doppare dan.....



Tjaba tjena hallå!

Nu har den visst hunnit ikapp en igen..... Den är otroligt snabb den här julen, samma visa varje år! Hur ska man någonsin kunna ta det lugnt de sista dagarna innan? Arbetade fm idag och vi hade en riktigt mysig dag på jobbet... lite halvt om halvt lilljulafton! Kul!! Det är så det ska vara :) Sedan drog vi vidare för att inhandla de sista klapparna och komplettera med lite mat. Vi glömde mjölken så det var till att ta en sväng till Antnäs när vi kommit hem. Nu står det bakning på schemat å det går ju hur som haver, men vad kan man räkna med när kvällen startade med att jag hällde ut ett nästan fullt paket med makaroner när jag snackade goja med Carina i telefonen *asg* Många makaroner blir det *LOL* Lyckades bränna mina drömmar för jag glömde sänka värmen, bara ta nya tag och trilla nya kakor men jag tror jag tar ett morgonpass istället, det här med kvällar är inte min grej ;)

Tjingeling och GOD JUL på er ni som fått tag i min blogg adress :)

2 kommentarer:

Anderssons Hund & Fritid sa...

När makaronerna rasade ut så lät det ungefär som ett helt glasskåp som kraschade. Det är därför man öppnar paketet i överkanten och inte i botten ;-)

Hoppas ni får en lugn och trivsam jul i ert nya hus. Ha det bra och god jul.

Linda Kiwi,Nio & Royal sa...

Ha en fortsatt härlig julkväll.
Jag & Nio tackar för kanongod mat,julklappar, bilkörning (nu har du hittat nån som är sämre än sämst hahahaha) och jätte trevlig sällskap.
Uppflytt presenten passade perfekt *ler*
Jag tror att Nemo ville förja med till oss men han är gärna välkommen en annan dag.Pözz på er