tisdag 16 december 2008

Oj vad tiden går!

Jahapps sen sist då? Linda hon har klagat för att jag inte skrivit i bloggen, tur hon åkt till Frankrike för Kiwans kärleksresa så hon inte kan ge mig smisk *asg*
Här på Enbomsvägen så har våran Nibe Fighter (åså en massa siffror) fått starta sitt arbete här hos oss. Installationen är i stort sett helt klar men de ska komma tillbaka och ge oss instruktioner på hur man fibblar med knapparna på den *asg* Den är hyfsat självskötande och känner efter vilken ute temp det är och så reglerar den tempen inne i huset. Lilla (eller stora kanske) Fighter är en smart rackare.

Å på valpfronten intet nytt!!! Accsa den lilla rackaren gick tom så det blir ny parning på nästa löp och då med en annan hane så nu börjar nedräkningen igen Huuuuuu......

Har shoppat en del julprylar också, jag gillar julen! Myssigt med alla ljusslingor å sådant :)
Gräsmattan på baksidan är nog ett minne blott . fast nu ser man ju inte den pga all snö men skulle tro det blir en hel del jobb där ute på våren *suck* Nåväl det blir nog bra till sist.

Nä nu ska jag skutta vidare

Tjing

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hopp!

Jag "Elvah" kommer & hjälper lillebror med baksidan till våren men nu i vinter är det väl att dra släden som gäller???
Hur som helst så måste jag få komma och springa med lillebror för jag har såååååååååå mycket spring i benen. Jösses säger matte min som inte orkar med, men ni kommer väl och fikar i morgon kväll någon fyller 40år hahaha. Husse är inte någon ungdom längre...Kram kram från Elvah med familj

Anonym sa...

Hej där borta i skogen!
Skönt att läsa att ni är vid liv.Jag vet,borde ringa dej men vill inte störa i allt erat pysslande ;o)
Du måste skärpa till dej med uppdateringar,man hinner ju glömma er *ler*
Hoppas ni har det bra o att tankarna innehåller jul framför allt!
Varma kramar från tunastigen!!

Kargalandets Etty sa...

Hej vänner där ute!

Nu är julen snart här och vi drar söder ut! Bat-mobilen är hel igen efter en längre "släng" av hypokondri... Så på fredag packar vi in oss i bilen! Skruttan längtar till sin gråa kompis och vill jaga honom i snön - vi kikar ut när vi återvänt från den södra delen av landet! Kramar i massor och vi önskar er alla en glad jul och gott nytt år!

Kramizar från oss i G-stad