onsdag 17 december 2008

Snosat på små bejsor

Hallojsan!

Nyss hemkommen från jobebt och jag är ännu vaken!? Måste bero på att jag drack kaffe kring 20 på jobbet!!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN STEFAN!!! TROR DET VAR 25 ÅR ;) KRAM KRAM

Började dagen med att "härja" här hemma, flyttar mest omkring saker tycker jag *LOL* Har ju så många rum att sätta grejorna i *fniss* For förbi dollarstore och inhandlade en ny ljusslinga till cypressen, vi har råkat skotta av den förra *hoppsan* Så går det när man leker snöslunga! Här håller snön på att smälta bort, det är hur halt som helst ute, skulle nog fungera att åka skrillor på Enbomsvägen tror jag :)
Sedan var det p-möte och så har jag jobbat på! Hunnit vara förbi Anna och tittat på Daisy's 5 små underverk. Små Havanaise valpar som bara är 2 veckor, tänk så små de är....... Pyttisar som små marsvin!


Nu är det dags att krama kudden!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan

Igår fick vi till en parning mellan Kiwan och fästmannen & gör ett till försök idag sen bär det i väg hemåt igen så har vi tur kommer vi som tomten men med Sixten i stället för släden ;) Kramizar från semeterligan :)