lördag 21 mars 2009

På vift med Rosario


Hejsan svejsan alla monsterdiggare :)

Åsa säger att jag inte blir godkänd i vampyrgänget förrän jag orkar vara vaken i en bil en hel natt!! Dvs aldrig....?? Fast jag har ju faktiskt jobbat i nattpatrullen, jag tycker faktiskt att det borde räknas!

Idag har jag knapprat räkningar, vet inte om det finns något värre att knappra på datorn. Å så har vi ju sparbanken nord nu för tiden och jag måste säga att nog är Nordeas sida på nätet roligare och lättare att ha å göra med :) Något som är bra med Swedbank iaf är att man får beställa personliga bankkort om man vill så jag har beställt ett på VÄRLDENS BÄSTA MAX..... det blev skitfint! Fast det är ju inte så svårt med en så snygg hund *asg*

Igår jobbade jag x-tra för Sara som var iväg med facket och kursade (slösade med våra medlemsavgifter.... *fniss*) Jag måste säga att jag tycker Kommunal är otroligt konstiga, de höjer och höjer avgiften men de har en massa jäkla kurser som man har allt betalt på!?? Förra våren var jag på en introduktionskurs med facket till Happis. VI fick liiiiiiite kursande *typ* var 2 gånger på IKEA och fick en massa god mat och så bodde vi på hotell. Jag och min rumskompis B-M hade ett skitfint rum som till och med hade en egen BASTU??? Men förstår ni så absurt?? Det var skittrevligt att få vara iväg men herre gud, skippa sådant så betalar jag gärna lägre fack avgifter. Det får mig att undra om alla kurser som alla fackliga förtroendevalda är iväg på ligger i samma kaliber!???

När jag hade jobbat klart var vi till storheden och shoppade och sedan skjutsade jag hem B till KUBA (som Åsa säger att vi bor i). Sedan på med lite kläder och iväg med svarta faran till Svartskata häxan ;) Vi drog ut på en sväng med Rosario....: Så härligt fast han hade lite bråttom. Tänk till sommaren å få åka omkring och bara njuta i värmen!! Ibland önskar jag att jag hade en häst, och nån gång innan jag blir alldeles för gammal och grå ska jag köpa mig en!! Ska bara ta och vinna på lotto så jag slipper jobba :)

TACK SÅ OTROLIGT MYCKET ÅSA FÖR ATT DU FÖRGYLLER MIN VARDAG!
PÖZZ PÅ DIG!

Förhoppningsvis drar vi en repa snart igen.....

Ikväll blir det att bänka sig framför Robinson och så hoppas jag på en film också!

Imorgon håller vi tummarna för Carina och Spot som gör premiär i lydnads 1:an, och vad jag hörde så är det lite tävlingsnerver hos Andersson!! Det hör inte till vanligheterna men så har hon ju skaffat sig ett litet monste rockså!

Tjingeling

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rosario här...
Nu är jag på G, när som helst är jag redo. Om inte morsan är med så kan du och Björn själva låna mig en sväng. Jag står till förfogande för er! Puss & visst kan jag vara lite fräck och släppa lite avgaser oxså"gnägg"

En lycklig Rosario Song men med en sur lilla syster.

Maria W sa...

Hej och trevligt att ses vid "soptunnorna". Sita blev nog lite kär i gråbeningen tror jag ;-). De kanske kan ta en date och rejsa av sig tillsammans någon dag...

Hoppas vi ses på träningen på tisdag!