lördag 7 mars 2009

Idag var det lördag

Hejsan hoppsan vad dagarna bara drar förbi :)

Igår hade vi träff med bruksteamet men jag tränade ingen hund för ryggen är inte helt ok ännu å jag vill inte chansa! Nemo fick däremot busa med Varga lite grann.... Tror gråa schäfrar är lite en egen ras för de är speciella ;)
Det var roligt se både Maria och Ulrika träna idag, speciellt Ulrika för där var det så himla glatt! Vill ha upp en klicker instruktör men det är när man vill ha instruktörer man märker att man verkligen bor i fel landsända :(
Var förbi hovet också och kollade så de små pirayorna hade de bra, det var full rulle på de och skoja inte de har börjat få humör.

Idag så började dagen med en härlig sovmorgon, sedan var vi till storheden där det inhandlades en matta och lite dukar! Vi skulle hitta mörkläggningsgardiner men det fanns ju inte nu heller *suck*
Sedan har jag och mamma byggt en "bur" till vårt kött som vi ska torka, vi överlevde båda två fast det var två surnissar som skulle bygga *L* Nu ska jag och Linda snart basta, hon ska dejta Arvid, skoja inte han har längtat ;)

tjingeling!

5 kommentarer:

Linda Kiwi,Nio & Royal sa...

hejsan
Oj vad det var härligt att dejta Arvid, nu kommer han inte bli av med mig ;)

Ulrika Holma sa...

Jo kul var det igår, tusen tack för en jätte rolig kväll! Jo en instruktör skulle vi får tag i, hade nog gett mycket. Ha en riktigt trevlig helg!!!
KRAM/Ulrika

Kargalandets Etty sa...

Hej hopp i galopp! Hoppas du blir bra i ryggen snart! Skruttan vill ha en date med Grålle!

En idé:
Samla ihop ett gäng... kolla med en instruktör som kör klicker - vad han/hon tar. Räkna ut hur mycket alla måste betala för att täcka upp den kostnaden. Ring studiefrämjandet så står de för flygbiljetten.

Kram G-stadsborna

Anonym sa...

Väntar fortfarande på lite bilder på kusarna...
Visst är det kul med Wii! När vi hade 30 års fest här i november var det roligate att mäta "fittålder" på alla. Dom hade ju så grym balans efter lite alkohol ;-)...
Kram på på dig!

Anonym sa...

surnissar kan jag väl inte påstå! vi har bara livliga diskussioner innan vi kommer överens hur det ska utföras och vad det ska bli. Sen är vi väl ganska tysta och målinriktade skulle jag väl tycka. Vi säger t.o.m. såja! samtidigt. Om inte Linda hade kommit hade vi nog inte sagt "flaskhals" ens, så Björn hade inte behövt rymma medan vi snickrade. Du byggde en kanonfin bur kan jag påstå!Imponerad, Kan inte tro att det var en nybörjare som fixade detta och som samtidigt lärde sig sina nya verktyg såsom, sticksåg, borrmaskin o.dyl. kramar från mamma