lördag 14 mars 2009

Lördag hela dagen.....


Catta & Åska
Vem sa att en schäfer inte är en knähund?

Hejsan!

Den här helgen så jobbar jag igen, ibland känns det som om jag abonnerar på helger..... nåväl det ger ju iaf OB :) Fast jag har kanske en plan, vi får se!! Funderade hur det var fatt med taxibolaget idag för vår transport kom inte och det var bara upptaget, undra sa flundra vad som hänt med de??

Vi har fått träffa våra grannar för första gången, de är mest här på sommaren och huset vi bor i är hennes barndomshus. Verkar vara jättehärliga männsikor och Nemo han gjorde total succé..... Han fick leka med pinnar för allt vad tygen höll och de skulle minsann bli bästisar. Så undrade hon om de möjligtvis fick ta honom på prommisar i sommar? Jag som har varit lite orolig för att de inte ska gilla hundar eller vara rädd för hundar å så är de värsta hundälskarna :) Ibland ska man ha tur som en tok. Vi bor ändå så pass nära deras stuga så det är ju skönt om man kommer överens, men det verkar inte vara några problem alls.

Vi har fixat lite med utebelysningen efter jobbet och Nemo och Björn har fysat "snöplumsning"

Jag har fysat på mitt Wii-fit, mammsen du borde skaffa dig en sådan bräda kan vi träna tillsammans. Spelet undrade om jag brukar ramla när jag går på en rak gata för jag hade inte mycket till balans *asg* Men roligt är det, fast f*n vad Yoga är svårt! Jag blev helt färdig av 30 minuters träning och gissar jag kommer ha träningsvärk lite här och där!

Heidi ska på NATO övning så vi ska ha en Viggo sovandes här till veckan, tänkte passa på att åka och hälsa på Rosario och Sunny då så han får träffa lite hästar, passa på att fota de också så jag kan lägga in bilder på de i bloggen. Det har varit så lite sol så det skulle blivit så trista bilder.

Nu melodifestival :)


5 kommentarer:

Anonym sa...

Loggen på Nintendo´n säger att du studsade omkring i 58 minuter. Tiden går snabbare än man tror när kontrollen är förlorad.

Kargalandets Etty sa...

Hej hopp ute på landet! Skruttan vill ha en date med Grålle! När passar det er?

Kram från G-staden

Anonym sa...

Haha! Naturlgtvis lyckades jag gömma mig för kameran.. :) Toppen med en STOR knähund! När ses vi? Kram

Anonym sa...

JAG FÅR VÄL PROVA DIN LEKSAK FÖRST INNAN JAG KÖPER EN EGEN*SKRATT* YOGA ÄR INTE LÄTT OCH KRÄVER SIN KVINNA, MEN ACKS SÅ SKÖNT NÄR MAN GÖR SOM JAG"MODIFIERAR FÖRSTÅSS" SOM MED ALLT ANNAT! kramiz
mamma

Anonym sa...

Oj vilken fin hund du hade bild på i förra inlägget ;-)!!
Jag gillar också Wii fit, men just nu är det mario-cart som gäller! Vi har stenhårda familjekamper här hemma :-D.
Nu har äntligen nedräkningen inför parningen börjat!!
Kram på dig!!