fredag 13 mars 2009

hallooooo


Hejsan alla!

Nu har det lyckats gå en tid igen sedan jag skrev :) I onsdags hade Björn födelsedag och han vill ju helst inte fira det så mycket så vi firade lugnt... sötast under kvällen var Viggo och Nemo som tränade lydnad *asg* Han har nog sett moster vara igång lite väl mycket. De tränade fjärren och när Nemo lydde så var Viggo då och då fram till honom strök Nemo på kinden och sa lugnt duuuuktig hund! Så otroligt söta är de ihop!!

På torsdag var jag ledig *skönt* så jag sov ut ända till 8,30 (kommer inte ihåg när det hände sist) var ut till Linda och fipplade ihop hennes nya valphage och vägde valpar. Alla blir frodigare och frodigare.... De börjar bli skojiga nu när de fått fart under galoscherna ;) Full rulle och vissa är riktiga monster *asg* stackars valpköpare..... Tur ingen skulle till familjen västerås ;) Han hade ätit upp Newton och Rodde *fniss*

Idag har vi fipplat lite med köttet som är på tork måste ju kolla så inte nån käkat upp det..... och snart tänkte jag ta ett pass med lilla grå :)

När man myser med Lindas små etter-trolls å blir man ännu sugnare på en valp, man väntar och väntar på att Accsa ska ta sig i kragen och börja löpa :) Blir nog en kanoners kombination om allt går som det ska *håll tummarna*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Aaahhh en ny blogg. Me like :)
Ja vi får hoppas att Donna blir på topp igen. Även om vi får bra prognos av veterinären så är man ju orolig. Ska ta en tur till gammelstad när gipset åker av och se om vi kan få ett bra rehab program. Nu är det hårdträning med den lilla röda som gäller. Jag ska få "låna" henne i sommar hihihi
Kram Maria

Unknown sa...

Håller tummar och tår och Varga och Sero håller alla tassar att det går bra!!! =)

Kargalandets Etty sa...

Hej hopp vännen! Jo jag tror det kommer bli en super duper kombination! jag och Skruttan håller alla tummar och "klor" som går för att du skall få dig en "kronprins"... Blir det valp och du behöver resesällskap ner och hämta den senare så vet du att jag hänger på - Då kan ju jag kanske passa på och hälsa på Exo!

Anonym sa...

Tjo

Håller med dig, när man hör odjuren i telefon så låter dom illa
våra skulle nog bli rädda :o)
Undrar om det skulle bli lugnare med en hund.......NOT!!
Hoppas allt är bra med Er, Pär tycker att du skulle ha gett Björn
en projektor i present!! Så dom kan kolla på "riktig" film när vi kommer o invaderar!!!
Hälsa o gratta så gott, hoppas vi ses snart

Kramar från oss alla i V-ås