tisdag 24 mars 2009

En rätt hyfsad dag faktiskt!

Hejsan!

Idag har varit en rätt så bra dag för att vara TISDAG :)

Det var lite tungt att stiga upp på morgonen för igår så var jag och flera från jobbet på en föreläsning som vår arbetsgivare anordnade och den var så bra.... Många roliga grejor som har fastnat på hjärnan......Det kommer en fortsättning i den här föreläsningsserien i april och den måste jag också pricka in. Tycker det är skitbra att kommunen anordnar sådana här grejor, mycket bättre än inspirationsdagarna *tummen upp* Fick bland annat lära oss TLL - titta i ögonen - lägg huvudet på sned - Le..... det ska visst fungera om man inte är i stockholms tunnelbana vill säga *fniss* Kan tipsa alla kommun anställda att den här föreläsningen återkommer till hösten igen!! PASSA PÅ!!

Tjorvade på återigen om Nemos resultat från certprovet!! Det är enbart 3 hundar som klarade provet samtidigt som oss som kommit med på SKK hunddata!! Helt otroligt :( Man blir så less på at tjaga folk och man blir skickad hit och dit *bläää* Idag blev jag riktigt less så nu mailade jag en massa folk och när det inte fungerade så mailade jag M igen och nu jäklars blev det fart och hon skulle personligen fixa det!! När hon har fixat det ska jag banne mig bjuda henne på nåt gott!! Men det verkar iallafall vara på G.... *skönt*

Kom hem och titta där fanns post från SBK, undrade vad det var för något och minsann VI KOM MED PÅ MARMA!! Tjohoo... så nu blir det 2 veckor till att kräla bland fästingar ;)

Just ja!! Missade en rolig grej till.... Jag blev då nöjd med min LÖNEFÖRHÖJNING!! Det var skönt :) Hade ju kunnat bli utan *fniss*

Nu på kvällen har jag varit på brukshundklubben, ja Nemo åxå såklart :) Vi hade bruksteamsträff och jag och Nemo vi körde sakta. Fick en massa bra saker med mig att tänka på! Har haft flera låånga pauser i saktagåendet på grund av diverse saker men nu är vi på G igen. Tack för en givande kväll brudar!

Å Nemo får också en rolig nyhet!! Han ska få gå över till KLASS igen, vi ser en märkbar skillnad i hur han äter KLASS mot hur han äter FODAX, KLASS verkar överlägset godast så nu blir det KLASS och Purina som står på menyn.....

Nu ska jag dejta Arvid för jag känner mig jättefrusen!

Tjing tjing

3 kommentarer:

Anonym sa...

Pözz på er

Tjingeling från svartskatahäxan med familj

Kargalandets Etty sa...

Hej hopp vad kul vi kommer ha det i sommar, Nemo! Längtar dit... samt kursen i maj!

KRAMIZZZAR

Skruttan

Anonym sa...

vad bra att du fick löneförhöjning-alltså så har du gett lite mer på jobbet än vad som krävs *ler* hade varit tråkigt om det blivit löneavdrag *asgarv* Vilken bild du skickade via mms, var tvungen att gå och köpa en liten bit....orkar inte vänta,satt i soffan igår kväll och njöt!.....torka torka torka....ska stå som en tennsoldat hemma hos dig till påsk med en morkakniv i högsta hugg!
kram Lingonet