söndag 22 mars 2009

It's the neverending story!?

Den där jäkla ALBIN hänger sig kvar på Enbomsvägen med näbbar och klor verkar det som. Grabbsen gjorde ett tappert försök med att försöka få ut fanstyget idag men det vill sig INTE??!! De gjorde ett försök med att dela på den men den är ju från stenåldern, typ.. så den var himla solid, så försökte de ta den upp för trappen hel men det gick inte för då var rackaren alldeles för hög!! Nu kvarstår alltså bara att ha den sönder och samman så den verkar inte kunna flytta till svartskatan, trist nog!! Synd man inte känner dynamit harry för han hade fått komam hit och säga "jäklar, vilken smäll"

GRATTIS TILL CARINA OCH SPOT FÖR ETT 1:A PRIS I LYDNADSKLASS 1

Nu ska jag hoppa i lopplådan

Natti natti

2 kommentarer:

Kargalandets Etty sa...

Ha, ha... tur att du har två NEVER ENDING STORIES på "G" då... Just nu lite väl långdragen historia om våra hundars titlar eller hur?! Börjar snart tro att NÅGON vill oss ont! Nå ja, idag har jag skrivit på mitt försvunna B-kontrakt så nu måsta jag väl snart få någon titel! Funderar över hur det kunde bli så här struligt.

Kramar från oss i G-stad

Anonym sa...

Tack för gratulationerna min vän. Det var betydligt mer nerver med Monster jämfört med de andra, Swift är rätt lugn i jämförelse hur otroligt det än kan låta ;-) Ringde när jag passerade Ersnäs men förstod att du var på jobbet så vi får hoppas på nästa gång istället.