tisdag 14 april 2009

The Oz man på besök


Idag kom Linda och Newstory Ozzy på besök. Han är ensam kvar hemma hos hovet när alla andra "O-tyg" har flyttat hemifrån. Ozzy ska få härja fritt utan matte och husse ungefär en vecka. Nemo har sagt att han "ska lära honom allt han kan" Å det är inte liiiite, så de började redan idag ;) Han är så härlig att se med andra hundar, han tyckte att Ozzy var en hyfsat frän liten filur och jag tror Ozzy tyckte farbror Nemo också var frän :) De "snackade" en massa inne och Nemo föröskte allt få honom leka lite med däcket! Ozzy däremot han har bestämt sig att han ska äta Klass när han blir stor, han satt mer än gärna i Klasskartongen, så den skulle med till Hovet, men vi har itne så mycket minne tydligen!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe så nu är det slut på friden ett tag framöver... vad härligt!!!

Linda Kiwi,Nio & Royal sa...

Jag tyckte det var kanoners med lekstunden o nästa gång är jag mer varm i kläderna så då får du passa dig ;)
Jag ska träna på mitt eget däck så jag hittar rätt grepp men mitt är mindre men det ska nog gå bra. Ni är välkomna på besök, fika när som helst :)
Kramar från Ozzy m flock