lördag 4 april 2009

Lördag 4 april


Hej alla monsterdiggare!

Hade väckt upp vampyrerna och nattugglorna för träning med bruksteamet på klubben idag. Och nattugglan Annika var den som var först på plats :) Jag var snuvig som tusan så jag kan väl inte säga att jag tränade för fullt precis. Hann fixa med skyddslicensen också *tummen upp*

Iro är för härlig, jag ska nog ta med honom hem. Han har så många grejor för sig som påminner om VÄRLDENS BÄSTA MAX. Blev nästan tårögd när jag satt och goade med honom efter sökmarkeringarna.








Stina var ute på klubben med sitt nyförvärv Nemårs Kaliber, en charmig liten rackare. Man ville bara pussa ihjäl honom *asg*











Jag kom på de han tjänar pengar till mat,
de gör reklam för LOKA ;)



På eftermiddagen kom C på besök så det blev en hel del hundsnack. VI tittade på bilder från SM i västerås och han fick med sig en skiva hem. Nemo blev förälskad tror jag, han ville helst tillbringa tiden i hans famn :) Så fick han prova att bitas lite, det var ett trevligt besök.

Efter besöket spände hussen i huset på sig skidorna och grabbsen drog ut på en tur, det var hyfsat mjukt på isen. Har försökt att ladda targetmattan nu men det gick inte så bra, behöver nog lite tankehjälp Maria! Det gick inte som jag hade tänkt *LOL*

Kvällen avslutades som den bör, i bastun!! *H*Ä*R*L*I*G*T*

3 kommentarer:

Björn sa...

Isen var hemsk fram till Aleån där skotervärldens autobahn befinner sig. Därifrån var det rena drömmen att skejta fram!:)

Annica, Trimma o Terra sa...

Trimma tackar för grattiset! :) Vilket fint kollage du har gjort på alla som var med i Lördags!:) Hmmm.... kom på att det finns dom som säger: Den late vaknar om natten... ;))
//Vampyren! ;)

Kargalandets Etty sa...

Men skojja! Jag var så frustrerade så jag funderade på om någon skulle upptäcka om jag hängde henne i ett träd över natten! Kram kram Carin