torsdag 9 april 2009

Min syrra kan det mesta :)

Hejsan svejsan!




Tog lite sovmorgon idag, jag var ju ledig. Sedan skjutsade jag B till jobbet och under tiden han drog till strå till stacken så spenderade jag min tid hos världens bästa syster. Hon fixade frillan på mig :) Billigt och bra *LOL* I veckan pratade jag med B M på mitt jobb och vi pratade om att jag skulle vara å klippa håret. Hon undrade vilken frisering jag går till men då sa jag att det sköter syrran. Hon tyckte att hon kan då lite allt möjligt, allt från svets till hår! Å så är det ju *L* Nemo han var måttligt impad över besöket hemma hos de, hans lekkompis var ju på dagsi *asg* Men han fick ju mysa lite iallafall.



Heidi och Viggo har flyttat in i ett jättemysigt gårdshus i svartöstan, alldeles jättemysigt är det. Vi surrade om lite allt möjligt innan det var dags för mig att åka hem. Nemo fick sin klassbeställning idag och jag tror han känner sig överlycklig. Nu blir det klass framöver också!
Marias sambo var så superduper snäll och tog med den från Piteå när han kom farande från jobbet.
TACK SÅ JÄTTEMYCKET DANIEL!

Nu ska jag slöa framför TV'n......

6 kommentarer:

jessica sa...

Ja det tycker jag absolut vi ska göra, Är så sjukt spår sugen så du anar inte, för att inte tala om Aina.
Direkt man tar fram spår grejerna studsar hon som en känguru haha!
Vi är beräknade till 3/7 :P
När ska Åsa ha? :)

Kram

Anonym sa...

Glad Påsk på er! Vi börjar bli lite småsugna på en borderterrier igen =)


Kram kram

Camilla & Jonas

Anonym sa...

Japp, vampyr klockan är omställd :)
Men det är ju bra med tanke på all träning som vi måste ta igen i sommar. Grislisa hälsar att hon kan vårda Nemos gris om ni måste åka bort. Hon har fullt show med de tre olydiga men hon övar sig inför det som komma skall...... Om det inte är matte som måste fixa det haha. Nu ska jag springa ut i stallet och pussa på mina fyrbenta där ute, kram och vi hörs snart igen.

Pözz på snoken

CaMilla sa...

GLAD PåSK på ER oxå. Tyvärr blev det inte så tjusigt väder, fast det bryr ju sig inte alla påskfirande hundar om :)

Hälsn Himlingarna

Anna & Daniel sa...

Glad påsk!!
Hoppas ni haft en härlig dag med en massa ägg!!

Camilla sa...

Såklart att jag inte tog med godis till Blåkulla, då hade jag ju fått spendera hela helgen på ett SNABBT löpband.
Kanske man skulle bekanta sig med din syster, jag vill ha både ny frisyr och ny färg.