torsdag 23 april 2009

Bara lite funderingar!!

Har surfat runt lite hit och dit och kommit på bloggar jag aldrig varit genom att man länkar sig själv vidare och vidare osv......

Det jag verkligen funderar över är folk som irriterar sig över vad man skriver i sin blogg???? Helt sanslöst!? Jag menar vill man inte läsa vad som står i en blogg, tycker man att någon bara är gnällig, eller tycker man att någon bara skryter över sig själv.... varför läsa då??? Eller varför bry sig om att kommentera?? Jag fattar inte.

Brukade förut t ex läsa Lollos blogg (krokasmedshäxan alltså) och den var så himla intressant, lärorik och rolig att läsa. Nä nu har hon känt sig tvungen att lägga ner den för att folk irriterar sig och sprider vidare sånt hon skrivit *suck*

Även brukade jag läsa Mallekrafts blogg, intressant, roligt och lärorikt men nej där måste man numer ha lösenord!!

samma på många av de bloggar som jag nu hade hittat till, de har med allt möjligt att göra inte bara med hund (för där tycker ju folk så jäkla mycket om allt!) Utan om sin egen familj, om heminredning osv.....

Varför kan bara folk inte glädjas med andra! Och om man nu irriterar sig på ett eller annat sätt gör det för dig själv i din ensamhet!! Man behöver ju inte gnälla om precis allt.

Man ska väl förkatten få skriva precis vad man vill

Nu har jag morrat klart!

Å bilen gick igenom besiktningen utan anmärkning så nu tutar jag och kör för fullt!! Hoppas det inte retar någon ;) Det ska vara den där häxan på svartskatan ;) då för hon har hotat med vägtull *LOL*

2 kommentarer:

jessica sa...

HejHej! :) Inte brukar jag heller kolla datum speceillt noga, jag förutsätter ju att maten ska vara fräch (hur stavas det?), Det var på maxi vi handlade :/

Hur går det med träningen?

kramkram

Anonym sa...

Japp, jag tar tullavgift medans jag måste sitta här & vara en padda:) Bra att den körde igenom besiktningen, måste vara ett proffs som äger bilen och en sjujävel till servicman på svartafaran :) Tjohoo nu ska jag ta fram hårtorken så gården inte är blaskblöt och full av blöt lera. Kram på er