fredag 17 april 2009

I helgen är man då ledig :)

Har suttit i "fånen" med världens bästa Catta. Gissar vi snart kommer igång med vår träning igen nu när barmarken är på G. Efter jag pratat med henne så fick jag en massa funderingar, man kan ibland verkligen fundera hur en del människor fungerar. Speciellt tjejer som verkar ha lite svårare än killar att umgås i flock ;) Nåväl det är inget att ödsla energi på *asg* men fundera får man ju iaf. Har fått klart med min krigsplacering nu ialla fall, efter lite tjorvande igen, men jag kan ju säga som så att M i Boden lär komma ihåg vem jag är *asg*


Var hemma hos M & D i stan häromkvällen för att planera vår bevakningsträff på söndag och de har en himla mysig lägenhet :) Även fast jag inte skulle välja att bo mitt i stan, jag är en lantlolla ;) Vi har fått tillgång till barnadövningsfältet nu på söndag så vi ska träna lite urbant, ska bli skojigt! Passa på att krypa omkring i rökgångarna hade jag tänkt hinna med också. Hoppas det blir många som kan komma farande av vår grupp.

Har kommit igång med löpträningen på allvar nu och det är skitskojigt, har saknat barmark och löparskorna :) B har hittat ett skojigt program som hjälper till med planeringen av träningen, nu jävlars ska här kapas tid på ferruform milen :)

Nu ikväll har det tränats sakta och backa uppför en trappa! Tror nog inte att det blir något tävlande för mig i år....... känner mig inte så sugen

Nä nu ska jag slöa framför tv'n

kram kram :0)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jo då nog blir det tävlande för dig och lillebror. Du vet bara inte om det än :) När jag och Prinsessan kommer igång till hösten så kommer vi släpa med er på turne.......... Kram och vi syns på söndag

Anna sa...

Visst är det skönt med barmark! Vi har det, iaf på vägarna ;) Det går att cykla och jogga nu :)

Ha en trevlig kväll, Kramar

Kargalandets Etty sa...

Hopp vännen! Skruttan längtar till övningen och ÄR så glad att hon får åka med dig! Hon riktigt längtar...!

Kram

Anderssons Hund & Fritid sa...

Det är verkligen fullt upp hos er där nere, jag önskar att vi också hade ett så bra träningsgäng. Saknar er väldigt mycket! Jag tror tvl.psykologin skulle passa dig väldigt bra, du är en av dem jag har i tankarna när jag försöker hitta olika typer av nervositet :-) hoppas vi ses när jag kommer ner, kommer redan på lördag fast tävlingen är på söndag.