onsdag 29 april 2009

Hur ska man veta hur mycket man ska ta på sig??

Hejsan!

Känner mig hurvas efter att jag och Maria varit på Möröns BHK och tränat :) Praktiskt med en egen liten klubb *L* Nemo fick träna doggy zen vid fot position och det vrkade han snappa men jag får vara lite noggrann för att jag inte ska lära honom en massa dumma grejor, som att sätta näsan rakt upp i vädret *LOL*

Sedan tragglade vi vidare på saktagåendet, både med att gå sakta och att stå med fokus. Matte hon måste ha mer fokus på vad som tränas just vid det specifika tillfället.....

Iro och Maria tränade sakta och kryp till största del, han la in lite klagomål om att det minsann är lite blött på vår klubb ;) men vad tusan den ligger ju i hamnen.

Igår var jag på föreläsning med David Vischer (gjorde ett försök att gå på föreläsning imåndags men det var liksom fel dag, attans Sara!!) Känenr väl att den var OK..... visst sa han en del kloka och roliga grejor men var det värt milen jag körde??? NJA

Har haft träff med bruksteamet också, då fokuserade jag också på sakta....

Nu ska jag och min älskade sambo byta däck på svarta faran :) Skönt få det gjort! Å i morgon är det lägerdags *skojigt*

2 kommentarer:

Maria sa...

Tack för ett trevligt träningpass. Nä, lite kyligt vart det - fårskinnstofflorna åkte fram när vi kom hem!

p.s. några bilder på er finns i min blogg d.s.

Anonym sa...

då tar man med sig en rygga med extra kläder att ha till hands när så behövs. Vissher säger väl det som "sunda förnuftet säger" så det är nog inget nytt. Lycka till på träningen
Många stora kramizar från Lingonet