tisdag 2 juni 2009

Utforskar omgivningarna........


Hej!
Nu börjar det bli så pass torrt i grannskapet så det går att bara vandra rakt ut i skogen i gympa dojjor *skönt* Vi parkerade uppe vid infarten till mörön och gick på en lååååååååång prommis rakt ut i skogen. Grabbsen tyckte det var skoj att kolla in lite nya ställen ;) Har klickat lite med de idag igen, fungerar bra även på Iwwe-piwwe. Han tycker det är bra när jag är godis automat :)

Igår var det fys ute här på ängen som gällde, vi körde intervall träning.

Nu märks det att Nemo börjar friskna till ordentligt. Vilken fart han har fått, tänk vilken skillnad det kan vara!? Fy vad man känner sig som en dålig matte då..... Men vad ska man göra när de där klåparna säger att det inte är något fel på honom! Tack och lov för G-stad. Han har blivit så pass frisk att han tuggat i sig en massa grejer som man inte ska tugga i sig *LOL* Men det får man väl ta om det är det som krävs för att han ska vara frisk. Vi som blev varnade att Iwo kan tugga i sig saker ;)

Nu ska jag ta ett varv med målarpenseln igen :)

Kram kram



Bus i skogen bland tuvorna


Vacker Nemo


Kolla lite här och kolla lite där......

Gnaga lite pinne

2 kommentarer:

Anna sa...

Ja nu är det verkligen spänki :)

Vilka fina grabbar du har... Man kanske ska skaffa en hanne istället för tik? ;)

Anonym sa...

Åh jag som just tänke efterlysa en uppdatering:) Haha där fick jag mig!! Såg dig allt igår morse, full syra med svarta faran. Härliga bilder från ett härligt gäng, kramar i massor.

p.s ett par dagar till så kommer Emilia med traktorn:)