fredag 5 juni 2009

En liten presentation


Valp nummer 1 föds





Hejsan!

Nu har jag varit en liten "tjuv" och snott bilder från Carinas sida (vet inte om det är Anna som tagit bilderna kanske). De är som små marsvin än så länge, tänk att en av de där små pyrena ska flytta hem till oss :) Jag gissade att det var 6 valpar och 6 valpar blev det!




Nr 1 : en mörkt grå hane på 520 g. som föddes kl 01,50. Då fick jag ett sms av Anna, jag sov inte så mycket mer den natten! Tjohoo, jag skulle få en valp!




Nr 2: En ännu mörkare grå hane som bara vägde 160 g kom kl 03.00.




Nr 3: Kom första tjejen, en grå tik på 400 g






Nr 4: Kl 04.20 en grå hane på 470g.


Nr 5: Kl 06.10 kikade en mörkt grå tik på 400 g ut.


Nr 6: Kl 11,45 så kom ännu en grå hane till världen han vägde 395 g.




Välkommen till världen Norpatorp's G-kull


Och lilla Gretzky som ska flytta hit :)

2 kommentarer:

Eva sa...

Nämen, så skoj! Grattis till valpen! Du ska se att 8 veckor kommer att gå fort:-)

Ulrika Holma sa...

GRATTIS!!! Vad roligt förstår att du väntat med spänning!
Kramen tjejen! =)