tisdag 9 juni 2009

måndag 8/6-09







Hejsvejs!!

I fredags hade vi personalfest ute på klubbviken. Det var jättetrevligt och vi hade skojigt allihopa tror jag. Härligt gäng vi är :) Synd det var så kallt bara, annars hade det varit ännu mysigare. Sov hos mammsen över natten för jag skulel börja kl 12 och jag vägrar köra dagen efter. Nu blev det perfekt, bilen parkerad på jobbsparkeringen så när jag slutade 21,30 så var det bara att brassa hem. Tack världens bästa mamma för skjuts och husrum ;) Pözz!

Söndagen var det rösta i EU valet som gällde, man måste ju göra sin plikt :)

Idag var vi ut till Redgoblins, dvs Åsa och Stefan för att snosa på mallinutter........ De är otroligt söta :) Hade kunnat ta hem ett gäng ;) En jäkel (svart) bet mig i örat, fy sjutton vad det gjorde ont!! Där har man pengar att hämta, ska minsann kolla vart han hamnar och så begära skadestånd ;)

Myste lite med Lill-sessan på gården också, så otroligt skönt att hon sluppit ur den där hemska grejen och bara har "hårda kallingar" nu!

På vägen hem stannade vi till och prommade längs en skogsväg, helt otroligt vad fint vi bor nu :) Körde intervallträning med grabbsen, skoj skoj





Inga kommentarer: