torsdag 16 juli 2009

spår å uppletande


Hejsan!

Marie och rottisligan kom ut till Mörön igår och vi la spår åt varandra och körde lite uppletande *skoj* Iwwe-Piwwe spårade på fint över stenar 2 gånger på asfalt men han missade en apport. Tror det var på ett ställe i spåret där han bara ville till att vinda...... Nåväl det är bara till att träna vidar. Han riktigt älskar att spåra, svansen går som tusan när han spårar, han är så söt min Iwwe-Piwwe. Han han verkligen bott in sig :) En sådan härlig jycke!!!

Nemo fick stå över spåret idag, han var så trött efter uppletandet och jag sa åt Marie att jag tyckte han var svälld över magen...... svaret kom när jag kom hem till köket.... Rackaren hade ätit upp alla mina salta pinnar så vi har fått springa ut heeeeeela natten med tokstollen. Tänk att man kan vara så hungrig :)

Nu kanske man ska ta sig en sväng med "snabel-draken" här finns hundhår till tusen :)

2 kommentarer:

Kargalandets Etty sa...

Hej hopp!

Är Grålle hungrig så är han... Inget stopp här inte! Nu har jag äntligen kommit på fötter, så nu är det träning inför Skärgårdsövningen som gäller! Hänger du på?

mia sa...

vad Iwwe blir bra på bild,en snygging! Syns till veckan.
G;a matte