onsdag 15 juli 2009

En liten valprapport!

Hejsan!



Måste ju berätta att jag var och hälsade på C2 och Norpatorps G-kull med mamma Accsa när jag var på Marma. Jag menar vad är 40 mil enkel väg när man ska snosa på sin blivande valp??? Typ ingenting! Hade fått lite rapporter tidigare av fuskarna Anna och Daniel som hälsar på de små lite titt som tätt ;) Nu var det så dags att bilda sig en egen uppfattning.



Stackars Carina hade fullt upp med dop av barnbarn men hon var så otroligt gullig (som alltid) så jag kunde stanna kvar hos henne även om hon for iväg :)


Jag och Carin busade med valparna och myste med valparna och såg när valparna sov och när de åt och när Accsa sa åt de att ge F*N i hennes mat. Man kan ju titta hur länge som helst på schäfervalpar, hade god lust att slänga in hela bunten i bilen och rymma hem :)



De tre hannarna var himla jämna, och till slut sa Carina att jag skulle gå på magkänsla. Jag valde den lilla rackaren som var lite värre än alla andra.



Han som bet lite hårdare och kampade som tusan i strumpan. Han får bli lilla Gretzky som ska flytta in här poå Enbomsvägen. Jag längtar som tusan.......

3 kommentarer:

Anna sa...

Åh vilken valplycka! Förstår att du längtar!!!! Ska bli kul att läsa om när killen kommer hem till er :)

Kramis

Åsa gåsa sa...

Zwing lääääääääängtar som tusan tills han får en kompis att leka med. Är så lycklig för din skull
Kramiz

Håkan & Ann-Kristina sa...

Tjena tjejen!!
Låter som 2 härliga veckor ni har haft, och vilka underbara kort på valparna - vet du vem av dom som blir eran lilla Gretzky??
Ja Winston är Weto brorsan, han är jättefin så kul att du har träffat honom!!
Kram