onsdag 22 juli 2009

Nu är det officiellt!!


Nu har RÅGGRINDAN'S IWOR "IWWE" flyttat in på papper också!
Tack Mia för förtroendet med denna otroligt härliga grabb som tagit Enbomsvägen 90 med storm :) Han är helt bedårande..... och vilken skogsmaskin!!

Nemo och Iwwe går så otroligt bra ihop och Nemo blev gladare igen med en kompis vid hans sida. Han har ju förut alltid haft Maximus!

Vi trivs med honom och framförallt så verkar han trivas bra med oss :)
Vi hoppas på en massa härliga år tillsammans!







GRETZKY*s ankomst kommer allt närmare :) ÅÅÅÅÅ så skojigt! Har varit och inhandlat lite kompostgaller så man kan valpsäkra, nytt halsband har filuren fått såklart :) Har pratat med försäkringsbolaget så han är försäkrad från söndag........ Nä nu vill jag allt att det ska bli lördag morgon så jag och Sara får brumma iväg!


Har fått veta att jag från hösten får lite mer uppgifter på jobbet, kan ju bli lite spännande :) Idag har jag varit och shoppat med Linda på storheden, tror Björn tyckte det var hyfsat skönt att få haka på till ICA Maxi *asg*

kram på er.....

ps: nya Harry Potter följer trenden, dvs de blir sämre för varje som kommer *suck*



3 kommentarer:

Anonym sa...

Han är söt Iwwe & väldigt bra på kort blir han oxså. Köp dextrosol som du ska orka med en vampyrnatt "asg". Ska bli så kul att du äntligen får hem din gosse. Gillar skarpt bilden som Stefan fick till då du jobbar framåt som är åt ditt håll medans Nemo har en annan bild om vad som är framåt. Ni är super tillsammans, & det är bara släppa grabben nu. Kanske ska jag ta med ridpiskan & slå lite på fingrarna.............. Tjingeling & vänta du bara snart utnyttjar jag Björns kropp oxså :)

Anonym sa...

stort grattis till den nya härliga familjemedlemmen. Hmmm.... nyttja Björns kropp?!!! Kanske en tolkningsfråga eller?

mia sa...

Så söta dom små tassarna är,snart får du snusa in valpdoften!
Mia