måndag 12 oktober 2009

Vaknat ur dvalan!

Hej

Nu känner jag att jag är på G igen...... Har jobbat så jag nästintill gått in i väggen känner jag. Innan jag var ledig den här veckan som var (tog lite semester, välbehövlig) så har jag varit ledig 4 dagar från jobbet....... alltså 4 dagar efter semestern!? Det är helt hemskt egentligen men vad ska mna göra när man vill ha 100%. Man får jobba som en liten gnu, jag är anställd på 82,6% och lyckas fylla upp till heltid är jobbigt.

Har kommit fram till att jag måste nog göra något åt den situationen

Det gick nämligen så långt så jag helt enkelt började glömma saker jag skulle göra...... Kom inte ihåg skicka inbjudningarna till bevakningskursen!?? Å jag som verkligen älskar bevakningen..... Jösses!

Men nu efter den här veckan känner jag att nu jäklars är Nilsson på G....... Skön känsla och jag hoppas mina planer går i lås :P

Få se om det blir jag eller B som går bevakningskursen med Iwwe-Piwwe...... den börjar iaf imorrn :)

6 kommentarer:

mia sa...

Vad spännande att börja om med en ny vovve! Jag o syster ska rodda ett certprov till helgen, är lite nervös och lite trött i mössan,har varit en hel del på sistone..Sköt om er, frys INTE fast (=Mia

Anonym sa...

Förvånar mig inte om du börjar glömma saker. Det är varken hälsosamt eller normalt att jobba så mycket som du gör.Du ska faktiskt ha 9 lediga dagar under en 4 v. period. skönt att du tänker till
kram mamzi

Svartskatahäxan sa...

Jösses, först händer inget,åh så händer inget. Så plötsligt händer det!!!!:) Tjohoo bloggen är uppdaterad, jiippii. Jag vet att du jobbar hårt men jag saknar din inlägg & dig. Stora kramen från oss på andra sidan sjön

Eva sa...

Hejsan! Visst har jag fler bilder av Irrac, och delar gärna med mig!
Men är osäker på om jag fått din mailadress någon gång. Kan du skicka mig den?
Mvh
Eva
eva.kiri@telia.com

Kristin sa...

Lilla Anneliie, det märktes så väl när jag ringde dig att du inte mådde bra.. Oc hatt vi skulle höras på måndagen, vilket vi båda glömde tror jag :)
Skönt att du tänker till iaf, jag har gjort detsamma och inser att ingen blir gladare av att man ligger som en apatisk katt i ett hörn och varken hör eller ser. Tom. hundträning och valptankar kändes jobbigt för mig, då är det illa :S

men nu börjar vi på grönkvist, du och babe.. nu ska vi inte jobba ihjäl oss mera :)

Kram från galningen ;)

Secretos del exito sa...

I am glad that I have observed this blog. Ultimately anything not a crap, which we understand quite usually. The web site is lovingly maintained and up to date. So it really should be, thank you for this welcome transform